Ugrás a tartalomra

NEPTUN - E-learning, segédletek, információk

Tisztelt Hallgatók, Oktatók!

November 17.-én indul az új tanulmányi rendszer. Az etr és a coospace már megszünt, a Neptunba Neptun Meet Street néven integrálódik a Coospace.

Összegyűjtöttünk minden elérhető információt a zökkenőmentes induláshoz. Kérjük, fordítsanak rá időt. Az online tananyag (és a mellékelt pdf-ek) elsajátítása elengedhetetlen a rendszer használatához. Felhívjuk figyelmüket, hogy a kari Neptun-adminisztrátorok nem fognak tudni segítséget nyújtani az Önök webes felületével kapcsolatos teendőkkel kapcsolatban.

Minden információ elérhető a PTE Neptun oldaláról!

 


 

Mi a Neptun?
A Neptun a PTE elektronikus tanulmányi rendszere, amelyet majd az ország minden egyeteme használ. Feladata naprakész nyilvántartást vezetni a hallgatói tanulmányokról. Továbbá nem csupán kurzusokat és vizsgaeredményeket rögzít, hanem a tanulmányi ügyintézésben – például a kérvények kezelésében, leadásában -, és az oktatásban – ahogy Neptun Meet Street virtuális terei – is segítséget nyújt. A személyes adat aktualitásáért, helyességéért természetesen minden felhasználó maga felel, helytelen, vagy nem aktuális adatok esetében az Egyetem is tehetetlen, a Tanulmányi Osztály információi nem érnek célba.

Hol érhető el a NEPTUN?
A Neptun a korábbi tanulmányi rendszer eléréséhez hasonlóan az Egyetem központi honlapjain keresztül és minden a Pécsi Tudományegyetem alá tartozó szervezeti egység honlapjáról elérhető lesz 2015. november 17-től, a legfelső menüsorban a megfelelő ikonokra kattintva. Ezen az oldalon szintén e legfelső menüsávban található az Oktatói WEB és a Hallgatói WEB elérésnek linkje.

Fogalomtár

 


 

 

Hallgatóknak
 

Kedves Hallgatók!

Az ETR lecserélésre kerül. Az új rendszer a Neptun névre hallgat. Az átállás során a projektben részt vevők feladata, hogy minden az ETR-ben meglévő, feltöltött információt átemeljenek a Neptunba, hogy tanulmányaitokat úgy folytassátok, mintha mi sem történt volna.

A Neptun éles indulásának időpontja 2015. november 17. Az ETR lekapcsolásának időpontja 2015. október 30. A két időpont között a PTE elektronikus tanulmányi nyilvántartó rendszerébe sem a hallgatóknak, sem az oktatóknak, sem az ügyintézőknek nem lesz lehetőség adatot rögzíteni.
Az átállás során feladatunk, hogy ellássunk Titeket minden szükséges felhasználói információval és oktatási segédlettel. Így kérünk Titeket, kövessétek nyomon az oldal híreit és használjátok a tájékoztatókat, figyeljétek a Hallgatói Önkormányzat Neptunnal kapcsolatos híreit.
Az új tanulmányi rendszerrel lehetőségünk lesz arra is, hogy az elektronikus rendszert saját működésünkre és elvárásainkra szabjuk, fejlesszük, ezért e honlapon nyílik lehetőségetek kérdezni és véleményt nyilvánítani.
A Felhasználói segédletben általános leírást találtok a rendszerről, illetve annak használati útmutatóját, mint például a kérvények kezelése, vagy a kollégiumi jelentkezés, kurzusfelvétel, stb. – bár ez sem bonyolultabb, mint bármelyik közösségi portál -, kéréseiteknek megfelelően bővítjük majd a leírásokat.
Noha az új tanulmányi rendszerünk kifejezetten felhasználóbarát, ha mégis elakadnátok két kattintás között, a hallgatói HelpDesk személyesen (egyeztetett időpontban) és online segítségét (válasz e-mail 48 órán belül) is igénybe vehetitek. A kari hallgatói önkormányzatok tanulmányi referenseit keressétek bizalommal, elérhetőségeiket és fogadóidejüket megtaláljátok a HELPDESK menüpont alatt.

 

E-Learning

neptun.net egyseges tanulmanyi rendszer tajekoztato.pdf

hallgatói web

hallgatói meet street

 


 

 

Oktatóknak

 

Tisztelt Oktató!

 

Az Egyetemünkön működő elektronikus tanulmányi rendszerünk, az ETR lecserélésre kerül. Az új tanulmányi rendszer a Neptun névre hallgat. 

 

A felhasználói tájékoztatásra, valamint a Neptun kezelés megismerésére a Neptun Bevezetési Projekt munkatársai e tájékoztató, információs honlapot hozták létre. 

 

A Neptun éles indulásának időpontja 2015. november 17. Az ETR lekapcsolásának időpontja 2015. október 30. A két időpont között a PTE elektronikus tanulmányi nyilvántartó rendszerébe nem lesz lehetőség adatot rögzíteni.

 

A tanulmányi rendszer átállásakor az Egyetemnek lehetősége nyílik az országosan használt elektronikus nyilvántartást bizonyos mértékig saját működésére szabni, ezért e honlapon kívánunk lehetőséget adni az oktatói tanulmányi adminisztrációs folyamatok véleményezésére, hogy a Neptun Tanulmányi Rendszer fejlesztését idejében elkezdhessük.

 

A Felhasználói segédletben általános leírást találnak a rendszerről és a novemberben elsődlegesnek számító tanulmányi ügyviteli folyamatok leírása használati útmutatója is itt található meg, mint például a vizsgaidőpontok meghirdetése, vagy a szakdolgozati bírálatok rögzítése, vizsgajegyek beírása, stb. Ezúton kérjük az Ön segítségét, amennyiben további folyamat leírásával kell kiegészítenünk a segédletet, kérjük jelezze az iroda munkatársainak a neptun@listserv.pte.hu címen.

 

A Tanulmányi Osztály munkatársai, illetve a tanszéki adminisztrátorok, ügyintézők a Neptun kezeléséhez kapcsolódó kurzusokon vesznek részt, a rendszer mielőbbi stabil kezelésének érdekében. Az oktatók számára is biztosítjuk a személyes felhasználói oktatás lehetőségét, amelyek időpontjairól és a jelentkezésről az E-Tananyag / Oktatás menüponton tájékozódhat. A tanulmányi rendszer fejlesztői elektronikus tananyagot is készítettek a rendszer használatának elsajátítása érdekében, amelynek eléréséről ezen oldalon keresztül az E-Tananyag menüpontra kattintva tájékozódhatnak.

 

E-Learning: E-mailban kapot meghívó után itt lehet belépni az online oktatói felületre.
Amennyiben nem kapott e-mailt, kérem a kari informatikán jelezze mielőbb!

Tisztelt Oktatók!
Továbbra is elérhető az oktatók számára a Neptun felhasználói ismereteinek elsajátítását segítő e-learning tananyag.
Az elektronikus képzésre az oktatók e-mail címük megküldésével tudnak regisztrálni. Kérjük, hogy nevük és e-mail címük megadásával jelezzék a neptun@listserv.pte.hu e-mail címen regisztrációs igényüket.

 

Korábban minden oktató számára kiküldésre került az elektronikus tananyag regisztrációja, a tanulmányi rendszerben rögzített e-mail címekre. A hibásan rögzített, vagy nem létező címeket a kari vezetés segítségével pótoltuk.

 

Amennyiben Ön korábban kapott „Meghívó a Neptun Oktatói web képzésre” tárgyú elektronikus levelet a Nexius E-learning feladótól, de nem sikerült regisztrálni, úgy kérjük, hogy neve és e-mail címe megjelölésével jelezze ezt nekünk a neptun@listserv.pte.hu címen, hogy a regisztráció újraküldhető legyen.

 

neptun.net egyseges tanulmanyi rendszer tajekoztato.pdf

okatói web

oktatói meet street