Superbrands-díjat kapott a Zsolnay Negyed!

2025-ben a Superbrands Magyarország Program Szakértői Bizottságának döntése alapján a Zsolnay Kulturális Negyed márka Superbrands minősítést nyert el. A díjat üzleti sikereinek, a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munkájának elismeréseképpen kapta, Magyarország 500 vezető márkáinak egyikeként.
A díjra jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A független szakemberekből álló 40 fős Szakértői Bizottság a kiválasztás során vizsgálja egy adott brand tradícióját, piaci beágyazottságát, valamint a goodwilljét, innovációs tevékenységét és márkaépítési gyakorlatát egyaránt. Ezek mentén a Zsolnay Örökségkezelő NKft (ZsÖK) által üzemeltetett Zsolnay Kulturális Negyed méltónak bizonyult az elismerésre.
Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Zsolnay Kulturális Negyed ismét elnyerte a Superbrands minősítést. Ez a díj visszaigazolása a munkánknak, és büszkék vagyunk rá, hogy a Negyed nemcsak a látogatók szívében, hanem a szakmai elismerések sorában is kiemelt helyet foglal el – mondta Hummel Márk, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője.
A nemzetközi Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, azzal a céllal, hogy világszerte értéket nyújtson a kiemelkedő sikereket elérő, és azt hosszú távon is fenntartani képes márkák körébe. A kiválasztás minden országban azonos elveket követ: a Superbrands márkaminősítő program ma már közel 90 országban értékel.
Magyarországon a Superbrands díj a fogyasztói bizalom kiépítésének elismert eszköze, 2025-ben immár huszonegyedik alkalommal vehetik át a sikeres fogyasztói márkák a Superbrands díjat. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, és különbözteti meg versenytársaitól. Mára a Superbrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy: mind a fogyasztókkal való kommunikáció során, mind a B2B piaci versenyben növelheti a bizalmat azáltal, hogy jelentősen emeli a márka presztízsét.
Forrás: https://www.zsolnaynegyed.hu/hirek/superbrands-dijat-kapott-a-zsolnay-negyed-2025
További sajtómegjelenések:
https://www.pecsma.hu/superbrands-dijat-kapott-a-zsolnay-kulturalis-negyed/
https://pecsaktual.hu/kultura/rangos-elismeresben-reszesult-a-pecsi-kultnegyed/