NEPTUN hallgatói ügyintézés menete
Tisztelt Hallgatók!
A hamarosan kezdődő vizsgaidőszak előtt ismételten felhívjuk a figyelmüket tanulmányi ügyeik intézésének menetére!
Ügyintézés menete:
Tanulmányi Osztály felkeresése (E33/106 szoba) NYITVATARTÁSI IDŐBEN!!!
Ügyfélfogadási idő
Hétfő / Monday 13.00 - 15.00
Kedd / Tuesday 09.00 - 11.00
Szerda / Wednesday 09.00 - 11.00
13.00 - 15.00
Csütörtök / Thursday 13.00 - 15.00
Péntek / Friday 09.00 - 11.00
Amennyiben a TO nem tudja a Neptun rendszerben problémáikat kezelni, átküldi Önöket a 105-ös szobába az informatikára, ahol a kollegák elvégzik a módosításokat.
Az informatika kizárólag a TO-ról hozott átirányító lappal tudja fogadni Önöket!!!
A Zeneművészeti Intézet hallgatóinak ügyeit Intézeten belül fogják intézni, erről az intézet munkatársai értesítik Önöket.
NYOMATÉKOSAN megkérjük Önöket, hogy munkatársainkat nyitvatartási időn kívűl NE ZAVARJÁK egyéb munkájukban és az ügyintézés menetét tartsák be. (közvetlen ne forduljanak az informatikához, mert a TO előzetes felkeresése nélkül nem foglalkoznak ügyeikkel!!!)
Felhívjuk figyelmüket, hogy weblapunkon a HALGATÓKNAK menüpont alatt megtalálják a Tanév időbeosztását, melyre kérjük odafigyelni!
Emellett ugyanitt találják meg az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat.
Kérjük, ügyeik intézését időben kezdjék el, késedelmes ügyintézésből hátrányok érhetik Önöket!