Pedagógia szakos tanár, iskolafejlesztő-iskolaelemző specializációval
Közoktatás-vezető
Földrajz – rajz szakos általános iskolai tanár
PTE MK Zenepedagógiai és zenepszichológiai kutatócsoport alapító tagja 2015-től
Pécs-Baranya Művészeinek Társasága tagja 2007-től
MTA PAB Pécsi Pedagógiai Munkabizottság tagja 2016-tól
Tanárképzők Szövetsége módszertani műhely tagja és kutatója 2022-től
LearnInnov műhely és Kutatócsoport tagja 2020-tól
Parlando zenepedagógiai folyóirat szerkesztőbizottságának tagja, pedagógiai szakértő 2017-től
A Magyar Rektori Konferencia Tanárképzési Bizottságának tagja 2020-tól
A Magyar Rektori Konferencia Művészetközvetítési Bizottságának (vizuális művészetek) tagja (2020-tól)
A Magyar Rektori Konferencia Szakképzési Bizottságának tagja 2019-tól
HERA (Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete – Hungarian Educational Research Association) tagja 2017-tól
MTA Pedagógiai Munkabizottság tagja 2015-től
Neveléstudományi Egyesület tagja 2012–2020
Magyar Pedagógiai Társaság Didaktikai Bizottság tagja 2012-től
Magyar rajztanárok országos egyesületének tagja 2012-től
Vizuális mesterműhely tagja 2012-től
Magyar Pedagógiai Társaság Választási Küldöttgyűlés tagja 2018, 2019, 2020, 2021
Nemzeti Tehetségsegítő Tanács regisztrált tagja 2008-tól
Magyar Tehetséggondozó Társaság rendes tagja 2003-tól
Nemzetközi tagság
INSEA tagja 2010-től
ÉlményMűhely 2015-től
Nappali és tanártovábbképző tagozatokon:A pedagógia alapjai, Neveléstan, Didaktika és oktatásszervezés, Szakképzés-pedagógiai kutatás módszerei, Mérés és minőség a szakképzésben, Felzárkóztatás és tehetséggondozás, Tanulás és tanítás, Iskola és nevelés, Iskola és társadalom, Pedagógiai nézetek, Inkluzív pedagógia, Mérés és értékelés, Tanári kommunikáció, Tehetségfejlesztés speciális kollégium, Iskolai gyakorlatokat kísérő szeminárium.
Zeneművészeti mentortanár képzésben: Inkluzív pedagógia, Mérés és értékelés, Megfigyelési technikák, Környezetkultúra a művészetpedagógiában, Tehetségfejlesztés, Minőségirányítás.
Apáczai Csere János díj (2020)